Nominaties Pedagogische Studiën prijs voor beste bijdrage in jaargang 2024
Drie artikelen uit jaargang 101 van Pedagogische Studiën zijn genomineerd voor de Pedagogische Studiën prijs 2024 (hieronder op alfabetische volgorde vermeld). Elk van deze bijdragen is het lezen meer dan waard!
Adams, T., Koster, B., & den Brok, P. (2024). The Effects Of An Intervention In Student Teachers’ Classroom Management Learning Processes. Pedagogische Studiën, 101(1), 60-84.
https://doi.org/10.59302/ps.v101i1.18784
Barbier, K., Struyf, E., & Donche, V. (2024). Examining the impact of Research Lesson Study on teachers’ beliefs and educational practices regarding high-ability students. Pedagogische Studiën, 101(3), 240-265.
https://doi.org/10.59302/d8wnk877
Dekker, I., Chong, C., Schippers, M., van Schooten, E., & Delnoij, L. (2024). The right job pays: Effects of different types of work on study progress of pre-service teachers. Pedagogische Studiën, 101(1), 4-29.
https://doi.org/10.59302/ps.v101i1.18782
Tijdens de openingsceremonie van de Onderwijs Research Dagen op 4 juni 2025 in Leuven zal de winnaar bekend gemaakt worden. Alle genomineerden krijgen een certificaat van erkenning; de winnaar ontvangt daarnaast nog een geldbedrag beschikbaar gesteld door VOR en VFO.
De redactie van Pedagogische Studiën feliciteert de auteurs van de genomineerde bijdragen.
Uitgegeven door de Vereniging voor Onderwijs Research (VOR) en het Vlaams Forum voor Onderwijsonderonderzoek (VFO) | Ondersteund door Openjournals
Privacybeleid| Beleid Responsible Disclosure
Dit werk valt onder een Creative Commons Naamsvermelding 4.0 Internationale Licentie.
ISSN: 0165-0645 | E-ISSN: 2666-3996